ארז גוריון, עו”ד

קרדיט צילום:

משרד ERM

השכלה:

  • בוגר במשפטים מאוניברסיטת תל אביב

תחומי התמחות:

  • התחדשות עירונית
  • נדל”ן
  • בנקאות ומימון
  • מלונאות

עו”ד גוריון הינו שותף בפירמת עוה”ד אפשטיין, רוזנבלום מעוז (ERM), שותף במחלקת הנדל”ן והתחדשות עירונית בפירמה ומומחה בליווי עסקאות נדל”ן מורכבות, עם התמחות ייחודית בתחום מימון הנדל”ן.

עו”ד גוריון צבר נסיון משמעותי בנוגע לעסקאות מימון נדל”ן, לרבות עסקאות סינדיקציה ומכשירי מימון מורכבים נוספים, והוא מייעץ באופן שוטף הן לצרכני מימון והן לגופי מימון מהגדולים במשק הישראלי, לרבות הבנקים הגדולים בישראל, גופים מוסדיים מהשורה הראשונה וחלק ניכר מקרנות ההשקעה הפעילות במשק.

עו”ד גוריון בעל ניסיון בליווי פרויקטים נדל”ניים על שלל היבטיהם, החל משלב רכישת הקרקע וניהול המשאים והמתנים עם הרשויות המקומיות, עובר בליווי הליך מכירת היחידות והטיפול בהסכמי שכירות, וכלה בניהול כלל ההתקשרויות עם ספקים, יועצים, קבלני ביצוע וכיו”ב.

בנוסף, הוא בעל התמחות מיוחדת בתחום המלונאות, והוא ליווה שורה של יזמים בעסקאות רכישה של נכסים מלונאיים, לרבות נכסים שנרכשו לצורך הסבתם למלון.

מדריך הדירוג הבינלאומי The Legal 500  ממליץ על עו”ד גוריון בתחום הנדל”ן והבינוי. המדריך מתאר את ארז כ”מקצועי ביותר, מוערך ונותן ללקוחותיו את התחושה שהם מעל לכל”.

ניסיון:

שרת במשך 13 שנים בפרקליטות הצבאית, במגוון תפקידי תביעה וייעוץ משפטי, בין היתר כיועץ המשפטי למנהלת פרויקטי המגורים של צה”ל.

היה שותף בכיר במשרד גולדפרב-זליגמן